Follow my blog with Bloglovin

Linda

Sälenfjällen



 
Frukost ute i det fria. 
 
Jag är så glad att man får låna stugan i fjällen ett par gånger om året. Det är min frus absoluta favoritställe på jorden skulle jag tro. Hon började planera och packa redan ett par veckor innan vi åkte😉. Jag skjuter gärna på saker och ting. Så jag packade dagen innan och det gick så bra det, puh, brukar annars få värsta ångesten när jag packar! 
 
Här ska vi stanna i några dagar och ska bara vara. 
 
 
 
#1 - Jennysvardag

Så härligt att ni kan hyra en stuga i fjällen och bara vara. Det ser ju så fridfullt ut där uppe. Mysigt med frukost ute i det fria :)

#2 - Moa Larsson

Vad fint att se det med bar mark och ingen snö. Jag var där för första gången i mitt liv i januari men det är verkligen min sambos guldställe på jorden. Tror att vi alla behöver ett sådant där vi bara kan varva ner och fokusera på måendet!

#3 - Petra

Åh, så härligt att få tillbringa några dagar i fjällen! Är så mysigt att vandra runt på fjället och bara vara! Vilken ynnest att få låna en stuga 😊

#4 - Jenny

Åh va härligt det ser ut, förstår att ni trivs där.
Finns inget bättre än att äta mat utomhus, allt smakar så mycket bättre då tycker jag!
Så fort det inte är för kallt ute så sitter vi alltid ute och äter :)

Hoppas ni får en härlig minisemester!!

kram kram

#5 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Åh förstår att du och ni är glada över det :). Jag har aldrig varit i Sälen, men vet att det är ett väldigt populärt ställe att åka till :)

#6 - Josefine

Gud så underbart ställe. Bara att vila och hämta nya krafter. Dit skulme jag också vilja åka 😄

#7 - Snabela

Men vad mysigt. En stuga skulle jag vilja ha/låna, ett ställe där man kan få komma undan vardagslivet lite gränna.

#8 - Hanna Karlsson

Men åh! Jag är svag för fjällen. Men har inte varit där på flera år. Så härligt att ha tillgång till en stuga så där.

#9 - Kamilla

Jag älskar också Sälen för att åka skidor är så roligt. Bästa familjen turen varje år. Ha det bäst i stugan.

#10 - Marie

Oh så mysigt och avkopplande det där såg ut, så njutbart

#11 - Sarah

Jag gillar att packa i god tid :) Man vill ju veta att man får med sig allt och att alla kläder man vill ha ska vara rena :)

#12 - Amanda

Har aldrig varit i fjällen men det sägs vara så vackert och äta frukost ute är riktigt mysigt. Jag packar också sista kvällen haha. Men ändå blir det så att man packar hela lägenheten känns det som :D

#13 - Sara Stödberg

Så skönt med lite miljöombyte. Det ser lugnt och skönt ut så jag kan förstå om det är hennes favoritplats. Alla skulle ha möjligheten att dra sig undan omvärlden en stund, jag tror att alla kan må bättre av att få göra det.

#14 - Johanna

Men gud va fint o mysigt ! Älskar att va i naturen ! Och fjällen är ju verkligen de bästa 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😍 någon gång i mitt liv vill jag med ha en stuga i fjällen

#15 - Katja

Åh vad mysigt med fjällen!! Förstår att ni trivs där!!

#16 - Sara

Jag älskar fjällen och skulle gärna vilja ha en stuga att besöka ute i naturen sådär :) Ska försöka ta mig iväg på fjällvandring nu under sommaren och det ser jag verkligen fram emot :D

#17 - Sandra

Tänk att vissa ska vara så tidiga med att packa, både jag och maken är som dig, ute i sista minut, men då har vi ofta glömt något att ta med. Tur det finns affåre lite här och där ❤

#18 - JUNITJEJ

Så härligt det ser ut!! Jag vill någon gång vandra i de svenska fjällen!