Follow my blog with Bloglovin

Linda

Mindre ensam

Vad goa ni är, ni som kommenterade min förra inlägg❤. Ni har skrivit så mycket fint att jag blev så rörd och fortfarande är det. Jag känner mig peppad att göra fler framsteg. 
 
Jag blev perplex att det är så många som inte vågar öppna dörren, så glad att ni delade med er, känner mig mindre ensam om det. 
 
 
 
#1 - Jennysvardag

Så fint att du blir peppad av alla fina kommentarer. Jag själv har inte läst dina senaste inlägg. Men peppning är alltid härligt att få

#2 - Mirre - Sweetwords

Så fint du skriver tillbaka till oss och så otroligt söt missen är

#3 - Orsakullan som blev mamma vid 20, specialpedagog & doula

Fint att få sådant stöd eller hur? Men du är verkligen jättebra som orkade 😍. Ibland kan man inte annat än känna glädjen i pepp och stoltheten i att fixat något :).

#4 - Mrs.Kjellstr%25F6m

SÅ skönt att du får peppande meningar :D
Så söt kisemis du har :)

#5 - Sarah

Katten ser ut att ha det mysigt :) Det är alltid roligt att få fina kommentarer :)

#6 - Kamilla

Ibland är verkligen bloggen bästa peppen. Öppna dörren för främlingar är inte så himla kul...

#7 - Ullie

visst är det skönt när man känner peppandet . kul o göra framsteg
o ligga i solen o mysa är ju det bästa som finns
ha en fin tisdag

#8 - charlottelinden.se

Bloggandet är verkligen fantastiskt på det sättet. Så otroligt underbara människor som ger sitt stöd genom skärmen såhär! <3

#9 - Sara Stödberg

Mysigt sällskap ser du ut att ha. Bloggvärlden har, sen jag startade iaf, bara givit mig glädje när det kommer till kommentare. Det är så skönt!

#10 - Yela

Vilken söt katt! Katter är underbara💕 Underbart att få så fina kommentarer och stöd💓

#11 - Amanda

Lovar att du inte är ensam om det. Om jag inte vet att jag ska få besök brukar inte jag öppna dörren just för att man vet inte vem det kan vara :)

#12 - Hannas krypin

Visst är det härligt att få så mycket pepp. Jag blir så glad när jag loggar in på bloggen och ser en massa fina kommentarer

#13 - Trollkatt

Men vilken underbar katt <3, älskar sköldpaddsfärgade! Min Sunna är det också men spräcklig istället för stora fält. Sedan är vi nog många tror jag som har en hel del för oss i vårat privata liv, saker vi tycker är jobbiga. Kan tänka att vi är många som har telefonskräck också ;p.

#14 - Tess

Så fint! Det betyder så mycket att få känna värme och omtanke från andra. Kram

#15 - Sara

Det är en grej jag faktiskt gillar med bloggandet; Man kan skriva om sitt och sig för att sedan få ett enormt stöd som man kanske inte trodde man skulle få och ibland kanske man t.o.m känner sig lite mindre ensam för det finns så många andra som känner på samma sätt. Ta hand om dig <3