Follow my blog with Bloglovin

Linda

Helgens måste
Jag lyckades släppa besvikelsen i fredags, puh. Men jag ger inte upp, jag ska genomföra den där planen jag har haft i flera år. 
 
I helgen lyckades vi checka av lite på måste-listan. Vi shoppade😜. Jag fasade lite inför det för jag letade baddräkt.
 
Det är en sånt svårt plagg, tycker jag. Magen putar ut, bysten plattas till ingenting och så skär baddräkt in i rumpan, usch. Men jag hittade baddräkt med ben på nätet, vet inte vad sådana heter, och kände att jag måste hitta en i någon affär och prova för att se om jag överhuvudtaget kunde bära en sån. Jag hittade en, bara en, och det var på Stadium, skyndade mig till provrummen och det var kö! Jag fick bita ihop och snällt vänta på min tur. Väl inne i ett provrum, halvnaken och vred och vände på dräkten medan frugan min stod utanför och närapå brottades med en tant som försökte slita upp dörren. Jag fick skyla mig med baddräkten när tanten kom på att hon hade gått fel. Jag gapskrattade åt det hela.
 
Tillbaka till plagget- det var svårt att dra upp den över rumpan att jag fick be Helen om hjälp! Jag tappade hakan, baddräkten satt så bra, magen plattades till lite, rumpan var rund, brösten försvann dock men det gjorde inget. Jag köpte den med 25 % rabatt, det förstod jag inte förrän jag fick kvittot i handen. Var så ivrig att jag missade att Stadium hade rabatt på allt. Rätt baddräkt direkt och så rabatt på det, så nöjd!
 
 
 
 
#1 - Johanna

Asså de finns så sjukt fina baddräkter idag . Gillar faktiskt baddräkt lite mer än bikin faktiskt :D och svart är ju bara super fint :D

#2 - Emma

Skönt att ni fått gjort lite på listan! Tycker baddräkten ser toppen ut:)

#3 - Pärla

Skönt att du lyckades vända känslan, du kommer fixa det i slutändan!
Alltid kul med shopping och detta lät ju som drömmen för kroppen!

#4 - Michaela

Åh den var verkligen kanon snygg. Jag ska nog kika efter en liknande jag med ❤️

#5 - Jennysvardag

Skönt att kunna bocka av lite på måste listan. Du den baddräkten är ju så fin. Alltid kul att få rabatt när man handlar :)

#6 - yasmine mamma till dennis och angelina

vilken tur att den satt bra och att du hittade en tillslut, ja baddräkt är inget lätt plagg faktist.
dock ska jag nog köpa min första iår , inte haft sedan jag var litet barn. men det finns ju så många snygga (dock vet jag inte om jag passar i en ). Men bra att du blev nöjd med dig, ha en fin kväll kraaam

#7 - Jenny

Åh en sån baddräkt vill jag med ha!!!
Jag har så svårt att ha bikini efter mina barn... fast att jag vet att ingen bryr sig om hur JAG ser ut på stranden så känner jag mig som en randig barbapappa... Måste se om jag hittar en liknande och testa om den passar mig kropp :)

Härligt att du fick 25 procent rabatt oxå... hur länge har de den rabatten? Var kanske bara i helgen?

kram kram

#8 - nouw.com/sannaevelyne

Tycker badkläder överlag är extremt svårt, det ska sitta rätt på så många ställen... Vad härligt att du hitta rätt direkt :)

#9 - Moa Larsson

Det finns få saker som är så tillfredställande som när man hittar rätt efter lite letande, och dessutom får det till ett bra pris. Jag har inte burit en baddräkt sedan jag var pytteliten men är också på jakt efter en nu. En att ha när vi åker på sparesa när jag är höggravid. Känner inte att jag vill fläka ut mig i bikini när jag har så stor mage. Hoppas att utbudet är okej på den fronten men med tanke på att gravidkläder inte verkar prioriterade i modesverige så tror jag att det kan bli en kamp det också.

#10 - bloggenommaria.blogg.se

baddräkter ÄR verkligen svårt att köpa. Kört med tankini de senaste åren så slipper man ett ormskinn

#11 - Sarah

Jag tycker att kroppen ofta ser bättre ut i en baddräkt :) Najs att du hittade en du gillar :)

#12 - Josefine

Fasar också för detta. Har inte ens kollat än. Känner mig så obekväm i både bekini och baddräkt. Tur du hittde någon som va fin och satt bra :)

#13 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Det där låter verkligen som en drömbaddräkt. Intressant verkligen skulle lätt kunna tänka mig att köpa en lika, är ju sånt där man vill ha :D

#14 - Marie

Håller också på att leta efter bekväm baddräkt, denna såg ju jätteskön ut. Jag vill ha ngn sådan som är lite veckand vid midjan shapebaddräkt tror jag de heter

#15 - Ullie

inte lätt med virriga tanter
ja men va snygg den va förstår den satt bra på o rea hur bra som helst

#16 - Amanda

Baddräkten var verkligen fin och så bra att den passade och dessutom rabatt, haha kan se synen framför mig när hon inser att hon har gått fel. Haha :)

#17 - Kamilla

Superfin var baddräkten. Skön känsla när du fick rabatt på den också.

#18 - Amanda

Skönt att göra det som står på listan tycker din baddräkt ser jätte fin ut ❤️

#19 - Snabela

Att hitta en snygg baddräkt som dessutom sitter bra är ett kapitel för sig. En sån där baddräkt som du har köpt skulle jag vilja ha, den var super snygg. Själv så var jag tvungen att köpa ny i fjol sommar, men alla var slutsålda, inte svårt att förstå med tanke på vilket fint väder det var. Så att det slutade med att jag köpt badshorts och bikini överdel.

#20 - Michelle

Tycker oxå bikini är jobbigt o leta håller me dej helt men numera har jag hittat rätt storlek o modell för mig

#21 - Sara Stödberg

Vilken snygg baddräkt, jag har en hatkärlek för bloggvärlden; älskar att få ta del av allas liv och intressanta inlägg men ooooj vad jag blir shoppingsugen av vart och vartannat inlägg. Extra trevligt var det ju så klart med 25% rabatt. En får tacka för tipset!

#22 - Sara

Men fasen va bra!! Jag har såå svårt för att hitta baddräkt för jag tycker de flesta nästan blir som string nu för tiden och jag vill ju också ha lite mer "ben" osv. Ska nog ta en titt hos Stadium och hoppas på att jag har samma tur som du hade :D