Follow my blog with Bloglovin

Linda

Global utmaning
Jag är med i en Global utmaning som finns i appen Samsung Health och upptäckte i går att jag har varit medlem i ett år! Det blev en smärre chock, för jag har inte nått mål en enda månad, på ett år. Det betyder att jag sitter för mycket, alldeles för mycket. Den här månaden ska jag gå 200 000 steg och komma i mål.
 
Håll tummarna😊. 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Sofia

vilken kul utmaning jag har samsung surfplatta men jag har ite wifi på den överallt men ska kika in den appen ändå.. tack för tipset

#2 - Emma

Men vilken kul! Måste se om jag har den

#3 - Pärla

Vilken bra utmaning ändå, skulle vilja hitta något liknande! Önskar dig lycka till, de fixar du!

#4 - Jennysvardag

Vilken bra app och utmaning att röra sig mera. Jag hoppas att du når det mål som du har satt upp

#5 - Fröken Rödlök

Vilken rolig utmaning, upptäckte dock den inte när jag hade samsung.. fast å andra sidan tror jag inte att jag hade hakat på ändå, är lite för lat även om jag försöker gå 6000 steg iallafall de dagar jag har skola =) Det innebär att jag promenerar mellan tåget och skolan istället för att ta bussen.

#6 - Lillfoppan

Låter som en bra app. Tyvärr har jag iPhone, men ska kika om det finns någon liknande app :) Kul att ha mål :)

#7 - Sarah

Jag har aldrig använt Samsung health :P Har en annan app som jag tycker är bättre som jag använder när jag är ute och powerwalkar eller springer :)

#8 - Elin

Bra app för dom som det funkar för :) Du klarar det. Lycka till

#9 - Petra

Kul och bra utmaning! Du kommer att klara målet galant, det är bara drygt 6400 steg per dag... Du kommer att kanna dig piggare, gladare och sova bättre:-) Jag snittar drygt 11.000 steg per dag

#10 - Hanna Karlsson

Jag har varit med i varenda utmaning det senaste året. Så kul att ha koll på hur mycket man går. Vissa dagar blir det massor och andra dagar knappt ingenting.

#11 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Så roligt, samt vilken kul sak. Har inte Samsung men det ser verkligen ut som något som kan peppa igång en för motion :D

#12 - TwinMom.se

Det verkar vara en rolig app! Måste ta och kika in den!

#13 - Amanda

Vilken bra app och jag hejar på dig att du kommer klara av denna utmaning. Låter mycket men du fixar det :)

#14 - Sandra

oj, det var ingen dålig utmaning kan jag tycka. Det blir en hel del promanerande under maj. Hejja dig ❤❤👍👍👍

#15 - Sara Stödberg

Jag räknade steg ett tag förr men har slutat med det, jag försöker istället att känna efter själv vad jag behöver för att få till en bra dag!

#16 - Kamilla

Vilken kul app. Den ska jag kika vidare på. Lycka till med din utmaning - du kommer klara den galant.

#17 - Sara

Men det lät ju som en toppenbra "app", har ju iphone så kan inte ha just den tyvärr. Jag hoppas du klarar ditt mål för din skull, det känns ju så bra när man lyckas med något :)

#18 - Marie

Oh lycka till, kul med sådana appar, det visste jag inte ens att det fanns

#19 - Amanda

Vilken rolig app 😍 ska prova att ladda ner dena

#20 - Michelle

Jättebra app för att man ska promenera 💕