Follow my blog with Bloglovin

Linda

Rutiner igen
 
Det börjar bli lite grönt i odlingslådan, så löjligt spännande! Det där är rädisa😍. 
 
Skolan startade igår och rutinerna har börjat infinna sig. Jag börjar bli piggare och har redan skrivit massor av skoluppgifter, har mer ork och lust att gå ut igen. Jag blir fortfarande förvånad över hur rutiner kan hjälpa till så mycket. 
 
Men allt är inte riktigt som det var före påsk än, för jag sjukanmälde mig från skolan idag. Jag fick ångest och började tänka för mycket, så jag får jobba lite hårdare med mig själv. Men nästa vecka ska jag vara på plats bakom skolbänken! 
 
 
#1 - Fröken Rödlök

Vad tråkigt med din ångest, hoppas det inte håller i sig så hårt.
Igår sådde vi också rädisor och lite annat skoj - nu ser jag fram emot att det börjar växa så fint!

#2 - Jenny

Usch så jobbigt med ångest :( Hoppas det blir bättre snart!
Ibland får man vara hemma, mår man inte bra så gör man inte det.

Så spännande med odlingar... hoppas du får massor att skörda sen :)

Kram kram

#3 - Michaela

Alltså den där ångesten är min ständige följeslagare så jag vet precis hur det kan vara. Hoppas de ger med sig ❤️

#4 - bloggenommaria.blogg.se

Oj vad mycket som har börjat gro redan hos dig. Här har vi liksom snö ännu på sina ställen. Bor jag för långt norrut kanske *skrattar*

#5 - Hanna Karlsson

Vad jobbigt att du fick ångest men härligt att du fått många uppgifter gjorda och att du mår bättre av att komma tillbaka till rutinerna igen.

#6 - Sarah

Så himla roligt att odla sitt eget :) Rädisor är riktigt gott och hoppas att det tar sig ordentligt :)

#7 - Amanda

Fy det är så sjukt jobbigt med ångest hoppas du blir bättre i från det snart kram❤️❤️

#8 - Amanda

Fy det är så sjukt jobbigt med ångest hoppas du blir bättre i från det snart kram❤️❤️

#9 - www.nouw.com/sannaevelyne

Spännande att det börjar växa :) tråkigt att höra om din ångest :/ hoppas det blir bättre!

#10 - Jennysvardag

Vad roligt att det växer så bra. Visst är rutiner bra och ganska skönt att ha. Hoppas att du mår bättre nu och orkar skolan nästa vecka :)

#11 - Madde

Visst behöver vi våra rutiner för att fungera, så det bästa är då det är vardag igen kan jag tycka. Odlade en del då barnen var små, och då sådant som växte fort. Dom hade ju så bråttom.

#12 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Så skönt att vara klar med uppgifter, jag har två jag sitter och måste ta tag i men det är långt ifrån lätt just nu känner jag. Måste verkligen börja. Sen jobbigt med din ångest dock :(

#13 - TwinMom.se

Åh så kul! Älskar att se hur det gror😍 Själv glömde jag mina kära gurkplantor ute så jag får så nya😣
Vad skönt att rutinerna börjar infinna sig igen! Jag försöker själv återfå rutinerna här hemma efter att ha släppt på allt helt i princip..

#14 - Marie

Ussch och bläee för ångest, men kul att det börjar växa där i lådorna =D

#15 - Sara

Hoppas det känns bättre/lättare snart. Är inte lätt att kämpa med sin ångest! Kul med rädisorna ändå, rädisor och dill var mina favoriter i trädgårdslandet när jag bodde i hus :)

#16 - Ullie

usch avskyr ångest . håller tummarna det blir bättre så du kan plugga . man ska inte skynda på det bara så va rädd om dej o ta det lugnt. fin torsdag kram kram

#17 - Ullie

glömde skriva
koppen köpte jag i en inredningsaffär här som lagt ner men har sett dem på nätet så sök bara mrs kopp så kom det upp några olika såg ja kram igen

#18 - Amanda

Inte alls kul med denna ångest, men skönt att du ändå har fått mycket gjort idag i skoluppgifter, bra kämpat :)

#19 - Sandra

Skickar en massa värme och kärlek åt dig, tufft med ångest, men du kommer igen när du fått vila lite. Kanske blev det för snabb start efter påsken ❤
Odlingen ser härlig ut ❤

#20 - Johanna

Så jobbigt me ångest ! Vet precis hur det är ! Så kul att det börjar växa :D !

#21 - Kamilla

Det är verkligen galet roligt och spännande att se sin trädgård och planteringar att börja ta form. Rädisor är ju så gott. Må så gott.

#22 - Michelle

Det e så viktigt med rutiner . Har oxå det för orka o det känns så mkt bättre me det

#23 - charlottelinden.se

Ja, rutiner är verkligen guld värt! Jag har alltid trott att jag är en person som inte tycker om rutiner men ju äldre jag blir desto mer inser jag hur viktigt det faktiskt är för välmåendet :)